AllesLinux Forumindex AllesLinux
Het forum van AllesLinux.com.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Onderwerp: Automatische symlink als bestand niet bestaat

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    AllesLinux Forumindex -> Programmeren en Scripten
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
sander1805

BerichtGeplaatst: Wo Jul 27, 2011 5:11 pm    Onderwerp: Onderwerp: Automatische symlink als bestand niet bestaat Reageren met citaat

Ik ben een web programmeur dus heb wat minder ervaring met Linux maar loop nu wel tegen een probleem aan waar ik geen antwoord kan vinden.
Ik heb van 1 site een productie en development omgeving (op dezelfde VPS server).
Ik zou graag op de development server alleen de bestanden willen zetten die ik aanpas.
Is het mogelijk in Linux om het zo in te richten dat als PHP een bestand aanroept wat in de dev omgeving niet bestaat dat deze automatisch wordt opgehaald in de productie omgeving?
Alvast bedankt voor de hulp!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sciurius

BerichtGeplaatst: Wo Jul 27, 2011 7:57 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

In de meeste programmeeromgevingen kun je een zoekpad opgeven waar files worden gezocht. Dan zet je het ontwikkelpad eerst en het andere pad daarna.
Ik neem aan dat php ook zoiets kan.
Terug naar boven
sander1805

BerichtGeplaatst: Wo Jul 27, 2011 8:17 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

sciurius schreef:
In de meeste programmeeromgevingen kun je een zoekpad opgeven waar files worden gezocht. Dan zet je het ontwikkelpad eerst en het andere pad daarna.
Ik neem aan dat php ook zoiets kan.

Bedankt! ik ga dat zeker proberen!
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    AllesLinux Forumindex -> Programmeren en Scripten Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: