AllesLinux Forumindex AllesLinux
Het forum van AllesLinux.com.
Deze site wordt gehost door Exonet Internet Services

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

IP wireless camera in Ubuntu

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    AllesLinux Forumindex -> Configuratie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
perro30

BerichtGeplaatst: Wo Sep 19, 2012 5:39 pm    Onderwerp: IP wireless camera in Ubuntu Reageren met citaat

Hallo, heb een IP wireless camera (voor de buitenomgeving) van Sitecom, met eveneens een Sitecom router, wireless internetten gaat perfect.
Heb alles al zitten lezen over de installatie voor zo'n IP wireless camera, heb hiertoe ZoneMinder ge´nstalleerd en geconfigureerd, tezamen met MySQL, PHP enz. alle syntaxes ingevoerd, die hiertoe volgens velen noodzakelijk was, is ook goed gegaan, maar noppes, geen beeld van de IP wireless camera, ondanks die wel "aan" staat (lichtjes branden enz.), heb toen nog XAWTV hiervoor ingevoerd, maar wederom noppes, XAWTV wil trouwens niet opstarten. Heb ook in de networkmanager een nieuwe draadloze verbinding gemaakt met alle gegevens.
Wat kan ik nu nog doen om die camera zover aan de praat te krijgen dat ik alle bewegende beelden op mijn computer kan zien? Raar maar waar, de app IPWEBCAM voor Android werkt wel goed in mijn HTC en is dus zichtbaar. Die is dus niet beschikbaar voor Ubuntu.
Hoor het graag wie de laatste oplossing heeft zodat alles perfect werkt.

Vraag 2: kan ik dan ook bij mijn ouders, die allebei WinXP hebben mijn camera zien? Zijn daar bepaalde programma's of syntaxes voor nodig (voor WinXP dus)?

Vast bedankt voor de oplossing voor Ubuntu (over WinXP van mijn ouders hoor ik het dan wel).
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    AllesLinux Forumindex -> Configuratie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: